Comencem demà les activitats de Code que ens vinculen a la setmana europea de programació i robòtica.
Les activitats enmarcades en aquesta #codeEU 2016 giren entorn a la digitalització de la realitat
Projecte Pixel, l’activitat de més envergadura, que co
nsisteix en pintar una imatge de 59 x 28 píxels en una pared de 590 x 280 cm. En aquest procés hi intervindran tots els alumnes de l’institut i emularà el processament de captura i representació virtual de la imatge digital.
nsisteix en pintar una imatge de 59 x 28 píxels en una pared de 590 x 280 cm. En aquest procés hi intervindran tots els alumnes de l’institut i emularà el processament de captura i representació virtual de la imatge digital.
Prusa i3. Iniciarem el muntatge de la impressora 3d prusa. Això es farà des de les optatives de robotica i apps i s’anirà documentant el procés a code.plamarcell.cat
Càpsula famílies. Com utilitzem les eines tic/tac al centre? Xerrada de l’espai de famílies especialment dirigida a les famílies de 1r de l’ESO.
APPs Viagiocando. Dins del projecte d’intercanvi amb Sardenya es començarà a programar una app que referenciarà el passat identitari comú de el poble Sard i el poble Català.